Fjernvarme forsinket i Risbjerg

“Hvidovre Fjernvarmeselskab planlægger med udbygning af fjernvarme til Risbjerg kvarteret i 2014 – 2015.På deres hjemmeside,http://www.udbygning.dk/index.php/homepage/planen, står at de er lidt forsinket i forhold til tidsplanen….Grundejerforeningen har d.12.9.2014  kontaktet dem telefonisk, og det oplyses at vi ( formentlig) vil få tilsendt nærmere materiale for projektet  ultimo oktober 2014 – hvor vi også vil blive bedt om at tilkendegive, hvorvidt vi er interesserede i fjernvarme.”