Kontingentindbetaling for 2017

Kære Grundejere

Nu er vores kasserer i fuld sving med at oprette jer alle, så I kan tilmelde kontingentindbetaling til BetalingsService. I vil i løbet af maj/juni få et brev fra BetalingsService, hvor I får de oplysninger I skal bruge for at tilmelde kontingentindbetalingen til BetalingsService.

I kan gøre det selv, når I skal indbetale kontingent 2017 eller I kan gå i banken og få dem til at oprette det for jer.

Skulle I have spørgsmål til indbetalingen, når I har modtaget brevet fra BetalingsService, er I velkommen til at rette henvendelse til enten formanden Annie Marott eller kasserer Lene Hansen, dette gøres ved at gå ind på vores hjemmeside og udfylde ”Kontakt os”

https://www.harrestrupvillakvarter.dk/kontakt-os/

Generalforsamlingen har fastsat kotingentet for 2017 til kr 150,00

Hilsen

Bestyrelsen