Sidste nyt om Risbjergprojektet!

Screen Shot 2015-01-09 at 09.07.21

Sidste nyt om Risbjergprojektet!

Første fase i Risbjergprojektet er nu kommet godt i gang.

Projektet er blevet publiceret i det offentlige EU-udbud. 10 entreprenører har meldt sig til at afgive tilbud på projektet. Af de 10 er 5 entreprenører blevet prækvalificeret, dvs. godkendt til at komme med et tilbud på projektet.

I begyndelsen af juli træffes den endelige afgørelse om hvilken entreprenør, der er kommet med det mest favorable og tilfredsstillende tilbud for fjernvarmebrugerne i Hvidovre.

 

Stadig åbent for tilmelding i Risbjergkvarteret

Hvis du ikke har tilmeldt dig fjernvarmen endnu, kan du stadig nå det, inden HFS går i gang med fjernvarmeudbygning i Risbjergkvarteret.

 

kilde: udbygning.dk