Referat for møde i bestyrelsen 02.06.2015

Referat af møde i bestyrelsen for Harrestrup Villakvarters Grundejerforening 2.6.2015.

Deltagere:

Annie Marott, formand

Jens Hummelmose, sekretær

Hanne Als, kasserer

Karin Ann Larsen, suppleant

 

Dagsorden:

 

Annie bød velkommen til mødet – specielt til Karin Ann, der deltager for første gang.

Dagsordenen var udsendt d 24.5.2015 og efterflg var indkommet en sag, som behandledes under pkt.2

 

  1. 1. Godkendelse af referat af møde d 21.1.2015

Referatet blev godkendt og underskrevet.

  1. 2Status på kontingentindbetalinger 2015

 

  • 4.2015 er udsendt kontingentopkrævning med betalingsfrist d. 15.5.2015. De er udsendt dels pr. mail og dels er giroindbetalingskort vedlagt udsendte referater af generalforsamlingen 2015. Hanne oplyser at rigtig mange er i restance og rykkere vil blive udsendt om ca. 2 uger.

 

  • En grundejer, der er i restance for kontingentindbetaling for 2013 og 2014 ønsker sammen med kontingentindbetaling for 2015 at indbetale det skyldige beløb – men afviser at ville betale de opkrævede rykkergebyrer. Annie svarer i henhold til foreningens love og generalforsamlingsbeslutning

 

  1. 3. Budget og regnskab 2015

 

  • Der er nu 62 parceller tilmeldt mailordningen (56 ved generalforsamlingen) Opfordring til at tilmelde sig elektronisk post er udsendt pr mail og med (farvet) flyer vedlagt generalforsamlingsreferatet.

 

  • Status på modtagne gebyrer fra ejendomsmæglere. Vi har i år – til dato – fået henvendelse fra ejendomsmæglere på 4 ejendomme. Gebyr er modtaget fra 2.

 

  • Der er udarbejdet en statusoversigt for regnskab 2015. Denne eftersendes.

 

 

 

 

  1. 4. Evaluering af generalforsamling afholdt d 18.3.2015

 

Referat af generalforsamlingen er underskrevet af dirigent og er afleveret til Hanne Als.

 

Opfølgning af beslutninger:

  • Kontingent er opkrævet
  • Bestyrelsen har fået overført kontor – og telefontilskud
  • Kontingent til SGH for 2015 er overført
  • Com er betalt for 2015

 

Evaluering af det praktiske arrangement (lokaler, forplejning, tilmelding og tema/mdl.møde). Alt fungerede og var i orden.

Temaet/ medlemsmødet var ”Fjernvarme i Risbjergkvarteret” og grundejerforeningen kan med tilfredshed konstatere at vores initiativer mhp at få øget medlemmernes tilslutning til fjernvarme har været en stor succes!

 

Næste års tema kan – igenigen – være fjernvarmeprojektet – ” Hvad er status?”

 

 

  1. 5. SGH

Invitation til medlemsarrangement ”Rundvisning på Hvidovre Rådhus” forventes snarest udsendt.

Annie er genvalgt til bestyrelsen 2015 – 2017 og er nu valgt som bestyrelsens sekretær.

 

  1. 6. Næste møde afholdes d 20.8.2015 hos Annie

 

  1. Evt

Hanne Als forventer at fraflytte grundejerforeningen. På det tidspunkt indtræder Karin Ann

Larsen i bestyrelsen. Såfremt det sker i indeværende generalforsamlingsperiode har vi fået

tilbud om hjælp til regnskab 2015 – og ny kasserer kan blive valgt på generalforsamlingen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.6.2015 Annie Marott

 

]